poniedziałek, 13 maja 2013

Blog



Blog to idealne miejsce na tworzenie bazy klientów i fanów marki. Oczywiście tematyka nie może dotyczyć jedynie produktów jakie sprzedajemy. Bardzo ważne jest urozmaicanie treści bloga, dzięki czemu trafimy do wielu różnych czytelników, a oni będę mieli możliwość zapoznać się z naszą ofertą. Wpisy na blogu powinny być regularne, nie należy dopuszczać do odstępów powyżej 7 dni. Regularne wpisy wraz z ciekawymi zdjęciami przyciągają czytelników, którzy często stają się stałymi odbiorcami naszych artykułów. W przypadku produktów galanterii skórzanej – portfele, torby, rękawiczki mamy szeroki walchlarz tematów, które swobodnie mogą być poruszane na blogu:
·         Szeroko pojęta „moda”
·         Porady stylistyczne
·         Stylizacje gwiazd
·         Historia mody
·         Artykuły okazjonalne
·         Plotki ze świata mody


Blog w połączeniu z Facebookiem to świetne narzędzie marketingowe. Ważne jest utrzymanie ciekawej tematyki, lekkości pióra i dobrych zdjęć. W przyszłości dobrze prowadzony blog o stałej oglądalności może liczyć także na dochód ze wszelakich reklam. W takim przypadku przestaje być tylko narzędziem marketingowym, ale staję się także przedsięwzięciem zarobkowym. Przewidywany czas rozwoju blogu od kilku miesięcy.

Przykładowe blogi:
Blog o modzie by Yadis -http://yadis.pl/tag/torebka

Moda Męska MAJESSO - blog o modzie męskiej -http://blog.majesso.pl/

Blog K.Tusk – makelifeeasier.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz