„Facebook to jedno z podstawowych narzędź biznesu internetowego.
Trudno przecenić jego zalety:Dostęp do milionów użytkownikówBezpłatna
strona prezentująca produkty Bardzo szybka komunikacja z
odbiorcamiMożliwość przeprowadzania zadań marketingowych (konkursów,
loterii, itd.)Łatwa i bezpłatna reklamaPierwszym zadaniem nowego
fanpage’a jest przyciągnięcie fanów. Im ich więcej tym więcej osób dowie
się o produkcie, promocji, itd. Żeby taka strona była ciekawa co
najmniej co drugi dzień musi pojawić się nowy wpis, nowe zdjęcie (nie
zawsze musi być to prezentacja produktu, dobrze, żeby tematyka była
różnorodna). Aby przyciągnąć więcej nowych fanów, ogłasza się konkursy,
ankiety, itd. Dzięki takiemu jednemu konkursowi można podwoić liczbę
fanów, czyli potencjalnych przyszłych klientów. Celem prowadzenia
fanpage’a na Facebooku jest zdobycie fanów-klientów-ambasadorów, którzy
sami między sobą będą reklamować zalecane przez nas produkty. Dotarcie
do tego momentu czasami trwa latami, przy ciekawym porwadzeniu i
zaangażowaniu, pierwsze rezultaty można zauważyć po 2-3 miesiącach.W
dzisiejszych czasach trdno sobie wyobrazić prowadzenie jakiejkolwiek
firmy bez facebooka, a prowadzenie interenetowego biznesu jest już niespotykane.”
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz