poniedziałek, 13 maja 2013

Facebook



Facebook to jedno z podstawowych narzędź biznesu internetowego. Trudno przecenić jego zalety:Dostęp do milionów użytkownikówBezpłatna strona prezentująca produkty Bardzo szybka komunikacja z odbiorcamiMożliwość przeprowadzania zadań marketingowych (konkursów, loterii, itd.)Łatwa i bezpłatna reklamaPierwszym zadaniem nowego fanpage’a jest przyciągnięcie fanów. Im ich więcej tym więcej osób dowie się o produkcie, promocji, itd. Żeby taka strona była ciekawa co najmniej co drugi dzień musi pojawić się nowy wpis, nowe zdjęcie (nie zawsze musi być to prezentacja produktu, dobrze, żeby tematyka była różnorodna). Aby przyciągnąć więcej nowych fanów, ogłasza się konkursy, ankiety, itd. Dzięki takiemu jednemu konkursowi można podwoić liczbę fanów, czyli potencjalnych przyszłych klientów. Celem prowadzenia fanpage’a na Facebooku jest zdobycie fanów-klientów-ambasadorów, którzy sami między sobą będą reklamować zalecane przez nas produkty. Dotarcie do tego momentu czasami trwa latami, przy ciekawym porwadzeniu i zaangażowaniu, pierwsze rezultaty można zauważyć po 2-3 miesiącach.W dzisiejszych czasach trdno sobie wyobrazić prowadzenie jakiejkolwiek firmy bez facebooka, a prowadzenie interenetowego biznesu jest już niespotykane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz