środa, 8 maja 2013

Promocja sklepów internetowych



W dzisiejszym świecie internetowym to nie produkty ani też nie technologie wyróżniają sklepy internetowe, które zyskują coraz większą popularność. Kluczem do sukcesu jest model biznesowy! Jeśli posiadamy odpowiedni model biznesowy oraz odpowiednią jakość usług to cena nie jest głównym priorytetem w decyzji jaką podejmuje klient w kwestii zakupu. Klienci będą lojalni jeśli zwrócimy uwagę na kilka ważnych aspektów.
Oto one:
·         konkurencyjna oferta
·         perswazyjny opis produktu
·         szacunek wobec klienta
·         jakość usług
Gdy opisy produktów są nieciekawe to wywołują jedynie ziewanie u potencjalnego klienta. Wówczas nie oczekujmy lawiny zamówień. Fascynacja jedynie samymi narzędziami oraz metodami marketingu internetowego niestety zgubiła już nie jeden sklep internetowy. Spowodowane to było brakiem pamięci o jednym, bardzo istotnym czynniku, który ostatecznie decyduje o przyjęciu lub odrzuceniu oferty na stronie. Tym niezwykle ważnym czynnikiem czyli opis danego produktu jest po prostu prowadzenie bloga. Ktoś mógłby zadać pytanie : ‘Dlaczego po prostu?’. Otóż można to wyjaśnić w bardzo prosty sposób. Współcześnie większość osób posiada blogii oraz konta na portalach społecznościowych. Rośnie popularość wśród np. właścicieli pubów, którzy wysyłają zaproszenia do potencjalnego klienta i reklamują swój produkt-odzew jest bardzo wysoki lub też rozsyłając link z adresem blogu. Im więcej osób zagląda na stronę tym większą zyskuje ona popularność. Wobec tego w obecnych czasach ten sposób reklamy jest skuteczny! Gdyby się zastanowić można by tu wykorzystać temat np. :
·         Kiedy powstały rękawiczki!
·         Z czego są wykonywane
·         Preferencje klientów itp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz